Sunday, September 13, 2009

Hakuna matata (ei huolen häivää...)

muutama päivä lähtöön. IIIIKKK
Ehkä uskaltaa jo sanoa ääneen, kun ketään uutta enään en näe. Et hitto, et voi ottaa päähän lause: No jännittääkö sua? Aaarghghh, varmaa huudaan ja kiljun ääneen seuraavan kerran kun joku kysyy tota.

mutta mitäpä muutaa. Kulunut viikko on ollut pitkä ja raskas. Sais jo ti tulla ja pääsis pois täältä. Raskasta on ollu sanoo monille ihmisille, että hei hei ja näkemiin ja nähdään sitten ens vuonna. Kohta siitä henkinen kuolema päällä.

Mitäpä tähän viimeiseen viikkoon on kuulunut. Heh pitää hehkuttaa, hankesuunitelma ekalla yrityksellä läpi, vähän makeeta. joo, toikin aiheutti jännitystä ja kiristystä, mutta suoritus merkintä saatu hoidettuu. Vieläkään en oo saanu laitettuu ens kevään harkkapaikka toiveita, ja kohta aika loppuun. ja niin ihanat koulukaverit järkkäs aivan ihq ihanat läksiäiset mulle. Niisk, ihqq, täys yllätys. Afrika teemalle mentiin, oli hyvää sopeutumisvalmennusta syksyä varten.

täänän pakkailin rinkkaan tavaraa, viel ei oo täynä ja
näyttää et kaikki tavarat mahtuu mukaan vau.
kyl ihmiset oli hankkinut mulle mahtavan selviytymis paketin, ei ois varmaa ite keksinyt tommosii ottaa mukaan.

mie on ite miettinyt ja puntaroinu mieles lähtöö, ja joillekin ääneen sanonut sitä, et mitä ihmettä mie oon tekemässä, oonks mie oikeesti päästäni ihan sekaisin?Tuntuu itestä, et välillä suurin osa muist on inoissaan lähös mun puolesta? vai enkö mie ite viel ihan ite käsitä et mihin mie oon menossa / ja mitä oikeastaankaan olen tekemässä? ymmärränks oikeesti et oon lähös toiseen maanosaa, ihan vieraaseen kulttuurin, melkeen tuntemattomien ihmisten kanssa 3 kuukaudeksi?

Mut sit mie muistutan itteeni et tää on mun suuri unelma ja haave, mitä mie oikeesti pääsen toteuttaa ja kokemaan.

3 comments:

  1. voi anni.

    se on rankkaa, siis lähtö. toivoo vaan että lento lähtis ja olis jo perillä. mutta niin, .. kohta oot matkassa ja näet jotain aivan mahtavaa ja huisia.

    ite mietin sillon kanssa niin usein että mitä helvettiä oon tekemässä, mutta kuitenkin: hinku päästä maailmalle oli pelkoa ja jännitystä suurempi ja nyt oon vaan niin onnellinen että uskalsin. uskalla siäki<3.

    minuu nyt vähän kyyneleitä silmät pukkaa; suuret unelmat ja haaveet on tarkotettu koettaviks ja toteutettaviks, piä siitä kiinni.

    oot anni rakas, oot rukouksissa ja ajatukissa. Iskä pitää susta huolta.

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhh

    ReplyDelete